Δευτέρα 18 Δεκεμβρίου 2006

Καλώς Ήρθα :-)

Χτες βοήθησα τον φίλο μου τον adiorthotos (φανατικό σκυλόπαιδο) να φιάξει τούτο το blog με θέμα το παρεξηγημένο και αυθεντικό σκυλάδικο.
Αν και δεν είμαι λάτρης του είδους (τρέφω όμως κάποια συμπάθεια γιατί έχω τέτοια ακούσματα από μικρός) μου δίνετε και εμένα η ευκαιρία να γράψω και να σχολιάσω αυτό το είδος μουσικής. Μιας που, υποτίθεται πως, έχω κάποια γνώση πάνω στη μουσική, αφού ασχολούμαι με το τρίχορδο μπουζούκι και το ρεμπέτικο τραγούδι.
Αυτό το blog είναι μια καλή προσπάθεια να προσεγγίσουμε αυτό το είδος της μουσικής. Να ενημερωνόμαστε για νέες κυκλοφορίες και, γιατί όχι, να λέμε τα δικά μας σχόλια ελευθερα! Άλλωστε είμαι τις άποψης ότι η μουσική δεν είναι "τσουβάλι με πατάτες", να βάζουμε σε ζυγαριές το κάθε της είδος για να κρίνουμε ποιό είναι ποιοτικό και ποιό όχι. Οι μουσικές προτιμήσεις του καθενός είναι θέμα γούστου!
Όποιος θέλει να συμμετέχει σε αυτό το blog μπορεί να στείλει mail στον φίλο μου τον tommy στο adiorthotos@gmail.com. Σκοπός του blog είναι να γράφει όποιος έχει μεράκι τις απόψεις του για αυτό το είδος της μουσικής, και τις πληροφορίες του για νέες δουλειές και νέους ανερχόμενους καλλιτέχνες!

Καλή αρχή adiorthotos!!! ;-)

3 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

mpravo paidia.sunexiste etsi tis malakies sas. Y.Γ:Αγάθος Χαράλαμπος

Ανώνυμος είπε...

mwre psile de niotheis e? H poli peopeksia Xarouli vlaptei! :P

r3b3t

kyrallina είπε...

Καλή αρχή βρε! Άντε να μαθαίνουμε κι εμείς!